نکات مهم برای کاهش هزینه برق کولر گازی

دینی
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
جعفر اسدی
تبلیغات



بسیاری از افرادی که کولر گازی یا اسپلیت دیواری می خرند فکر می کنند از این پس باید هزینه زیادی برای مصرف برق بپردازند. البته این یک توقع طبیعی است و باید چنین باشد، اما چه زیاد باشد چه ارزان. این خیلی مهمه.

نکات مهم برای کاهش هزینه برق کولر گازی
قبل از هر چیز سعی کنید همیشه از محصولاتی با برچسب انرژی A یا A + استفاده کنید که کمترین مصرف برق را داشته باشند و در مصرف انرژی به میزان قابل توجهی در محصولات برقی صرفه جویی کنند تا مصرف برق کاهش یابد.

هنگام خرید کولرگازی دقت کنید که کولر گازی را با توجه به شرایط آب و هوایی و محل زندگی خود انتخاب کنید زیرا استفاده از کولرهای معتدل در مناطق گرمسیری ضمن افزایش مصرف برق، خنک کننده و عمر هوا را نیز بسیار کاهش می دهد. نرم کننده .

مصرف برق کولرهای گازی استاندارد حدود چهار برابر کولرهای آبی است و این امر طبق جداول تعرفه برق می تواند هزینه برق را تا هفت برابر افزایش دهد.

در صورت امکان کولر گازی خود را در مکانی نصب کنید که تهویه بهتری داشته باشد، زیرا این کار باعث افزایش راندمان و کاهش مصرف برق به دلیل کاهش فشار بر کولر می شود، در حالی که هنگام خروج از منزل یا محل کار ضروری است. حتما سیستم خنک کننده را هم خاموش کنید.

قرار دادن سایبان روی کندانسور کولرهای گازی باعث خنک شدن محیط خانه و کاهش مصرف برق می شود. همچنین در صورت امکان کاشت یک یا چند درخت در مجاورت کولرهای گازی دو تکه باعث کاهش مصرف برق آنها در حدود 10 تا 15 درصد می شود.

برای استفاده بهینه از دستگاه باید از اتلاف انرژی جلوگیری کرد و در و پنجره ها را ببندیم تا از هدر رفتن سرمای تولید شده جلوگیری کنیم.

هوای خنک اسپلیت ها از پانل داخلی به سمت جلو جریان می یابد. بنابراین پانل داخلی را دقیقاً در جایی که در مقابل محل نشستن یا حضور خانواده قرار دارد قرار دهید. طول پرتاب هوای اسپلیت ها بسته به ظرفیت معمولا بین 5 تا 10 متر است. نباید فکر کنید که کل سالن نیاز به خنک شدن دارد تا شما هم خنک شوید.

به دلیل تجمع هوای گرم در زیر سقف، بهتر است تا حد امکان پانل داخلی شکاف ها در زیر سقف نصب شود. گاهی دیده می شود که نصاب ها پنل داخلی را تنها 10 سانتی متر از سقف دور می کنند. اگر دیوار یا سالن از نظر زیبایی و دکوراسیون اجازه می دهد، می توانید از نصاب بخواهید که لبه بالایی اسپلیت پانل شما 40 یا حتی 50 سانتی متر از سقف فاصله داشته باشد و این به افزایش جریان هوای خنک در سطح کمک می کند. .

در مغازه ها، رستوران ها و یا سایر فضاهایی که ارتفاع سقف تا کف آن بیش از 2.8 متر است می توان پنل داخلی را در ارتفاع 2 متری از کف محل مورد نظر نصب کرد.

نظافت و نظافت ماهانه فیلترها و سطح اسپلیت کویل ها در ایجاد تهویه مطبوع و خنک کننده و همچنین افزایش راندمان دستگاه بسیار حائز اهمیت است بنابراین با بازکردن درب پنل داخلی فیلترها را به صورت ماهانه شستشو داده و کویل را پاک کنید. سطح را با یک پارچه مرطوب

نصب پنل بیرونی به گونه ای ضروری است که امکان جریان هوای آزاد در پشت آن به راحتی فراهم شود.

اگر می خواهید از خنکی و تهویه مطبوع کولر گازی بهره مند شوید، هزینه برق مصرفی شما زیاد نیست، می توانید دمای کولر را روی 26 درجه سانتیگراد تنظیم کنید. در اکثر مواقع کمپرسور دستگاهی که بیشترین سهم را در مصرف برق کولر گازی دارد خاموش می شود. در اینجا مجددا به شما یادآوری می کنیم که قرار دادن پنل داخلی مستقیماً در مقابل محل نشیمن ساکنان نیز به ارائه هوای خنک به محل مورد نظر کمک می کند.

تمامی موارد ذکر شده از جمله موارد مهم در کاهش مصرف برق کولر گازی می باشد و اگر بتوانیم موارد فوق را رعایت کنیم، مطمئن باشیم که هزینه زیادی برای برق کولر گازی متحمل نخواهیم شد.

برای مطالعه مقالات بیشتر در زمینه کولر گازی و اسپلیت می توانید مطالب زیر را نیز مطالعه نمایید:

آموزش تمیز کردن فیلتر کولر گازی

چرا کولر گازی یخ می زند؟

علت چکیدن آب کولر آبی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : چهار شنبه 4 خرداد 1401 ساعت: 22:25 ا نویسنده : جعفر اسدی ا

امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: